Thursday 7 June 2012

Terima Kasih .......

Saya mengambil kesempatan untuk berterima kasih Terutamanya JPNJ ,PPD Pontian ,My Parents ,dan Ahli - ahli Kontinjen Johor :-
1-    Cikgu Azman       : Ketua Kontinjen
2-    Cikgu Shahrizal    : Guru Pengiring
3-    Cikgu Nur Liyana :Guru Pengiring
4-    Muhammad Nabil : Ahli Kontinjen
5-    Zahra Azwany      : Ahli Kontinjen
6-    Muhammad Irsyad: Ahli Kontinjen
7-    Ain Sofea             : Ahli Kontinjen
8-    Koh Junyea          : Ahli Kontinjen
9-    Jojo Tan               : Ahli Kontinjen
10-  Muhd Saifuddin    : Ahli Kontinjen
11-  Nur Qurratuaini    : Ahli Kontinjen
12-  Kuhan (name sgkt): Ahli Kontinjen
13- Najuah                  : Ahli Kontinjen
Dan Lain - lain lagi.............

Andai Ada Kesilapan, Saya Memohon Ribuan Ampun ...........
Sekian, Terima Kasih

3 comments:

  1. Sori skit aku bukan Sofea Ain ,Aku Ain Sofea k ? Ingat tuh...Kalau aku jumpe kau mgkin da kene cekik separuh mampos tau x !

    ReplyDelete
  2. Okay... Jangan Marah......Jap aku Btolkan....

    ReplyDelete